.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران منصوب شد
امیری دبیرکل ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی در حکمی، عباس رمدانی را به عنوان رئیس این ائتلاف در استان مازندران منصوب کرد. عباس رمدانی رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، مواضع و و سیاست های این ائتلاف در دفتر مازندران را تشریح کرد.

امیری دبیرکل ائتلاف خدمتگزاران ایران اسلامی در حکمی، عباس رمدانی را به عنوان رئیس این ائتلاف در استان مازندران منصوب کرد.
عباس رمدانی رئیس ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، مواضع و و سیاست های این ائتلاف در دفتر مازندران را تشریح کرد. 

وی با اشاره به اطلاعیه این ائتلاف مبنی بر حضور گسترده مردم، یکی از مشخصات کاندیداهای مورد حمایت ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در انتخابات شوراها را، اعتقاد به مدیریت علمی و فنی شهری دانست و گفت: ائتلاف خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی مازندران معیارهای خاصی را برای خود انتخاب کرد و همزمان با تهران در 15 مراکزاستانی کشور کاندیداهای مطلوب خودمان را مشخص و اعلام خواهد کرد و این لیست بزودی اعلام خواهد شد.

رمدانی تصریح کرد: خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی که افتخار داشته همراه با مردم پیشتاز حضور در صحنه انتخابات مجلس هفتم باشد، آرزو می‌کند اسباب تشکیل مجلس خبرگان و شورایی مردم‌ مدار و عدالت‌ محور برای رسیدن به ایرانی سربلند در دوره‌ هفتم فراهم شود و این مجلس خبرگان و شورای شهر با یاری خداوند و پشتوانه‌ رای مردم بتواند خدمتگزارترین نهاد برای مردم مومن و سرافراز کشور باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.